יותר ויותר עסקים מחפשים בשנים האחרונות דרכים אפקטיביות כדי להתמודד עם התחרות הלא פשוטה עם בעלי העסקים האחרים, המתחרים בהם. אחת האפשרויות, ובייחוד לאור האינטרנט שהשתלט על חיינו, היא באמצעות סרט תדמית. סרט התדמית יכול להתמקד בשירותים או במוצרים השונים המוצעים על ידי העסק ולפנות באופן ישיר לקהל הלקוחות, שאותם מעוניינים למשוך. כיצד סירטון תדמית יכול לשפר את אחוז הפניות באתר, ובהנחה ויש אתר לבית העסק ומשלבים אותו בו?

הנה הדרכים לעשות את זה נכון:

דיוק ופנייה ללקוחות פוטנציאליים

בין אם מדובר בשירותי הפקת סרטונים לחברות הייטק, כפי שמציעה חברת הפקות, ובין אם הפקה של סרט מוצר לחברות אחרות, כדי להצליח ולמשוך לקוחות פוטנציאליים חשוב להיות מדויקים ככל שניתן עם המסר שאותו מעבירים. דיוק היא מילת המפתח והוא זה שמאפשר בסופו של דבר להגיע אל אותם לקוחות שהסבירות שיתעניינו במוצרים או בשירותים של העסק היא גבוהה מאד.

שימוש באלמנטים ויזואליים מיוחדים

כדי למשוך תשומת לב וגם למשוך את העין, חשוב לנצל את העובדה שמדובר בסרט וידאו ולהיעזר במגוון של אלמנטים ויזואליים מיוחדים, כמו הדמיית תלת מימד. אלה הופכים כל סרט תדמית פשוט לסרט אטרקטיבי הרבה יותר שהופך לצבעוני וגם "זורם" יותר. באמצעות אפקטים מיוחדים אפשר להעביר את המסר באופן יצירתי מאד וגם באופן מקורי, כך שכל סרט שיווקי הופך ליצירה אמנותית של ממש ועל הדרך גם מפרסם את העסק ומשווק אותו כהלכה.

קצר וקולע

סרטונים מוצלחים הם סרטונים קצרים וקולעים. הרי לרובנו אין סבלנות לצפות בסרטון תדמית ארוך, ומוצלח ככל שיהיה. ולכן, על הסרט להיות קצר מצד אחד, אך גם מספיק קולע למטרה על מנת להעביר את המסר הנדרש. אפשר לשלב בו נקודות שונות בקצרה, ובכך לעורר עניין ולאפשר לצופים לפנות לבית העסק או ליציר איתו קשר באמצעות המייל כדי לקבל פרטים נוספים.

סיוע של המקצוענים

שיווק נכון תלוי בין היתר גם בניצולם המרבי של כלי השיווק והפרסום המוצעים לנו כיום. סרטון וידאו, המשמש כסרט תדמית, חשוב שיופק על ידי המקצוענים שבחבורה על מנת למשוך את הקהל הנכון ולהעביר את המסר הנדרש. כדאי לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בהפקת סרטוני תדמית ולוודא שזו אכן מבינה לעומק את המטרות שאותן רוצים להשיג.

לסיכום

הפקת סרטוני תדמית באופן הנכון ושילוב אמצעים רלוונטיים כדי להעביר את המסר בצורה מדויקת תעזור לשפר את אחוז הפניות באתר ולמשוך קהל גדול יותר של לקוחות.