חברה לקידום אתרים – הבחירה הנכונה
אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים אך אינכם יודעים באיזו חברה לבחור מתוך אותה רשימה ארוכה של תוצאות, קרוב לוודאי שתבחרו באחת החברות הראשונות שמופיעות בפלט תוצאות החיפוש או שתבחרו לקרוא את המשך מאמר זה ולהבין כיצד ניתן לבחור חברת קידום אתרים מוצלחת.
החלטה שמונעת על ידי תוצאה
חברת לקידום אתרים היא חברה שמציעה שירות של קידום אתרי אינטרנט פרטיים ועסקיים. אמנם הדרך הטובה ביותר להגיע להחלטה בדבר אותה חברה אותה אתם מעוניינים להעסיק למטרת קידום האתר שלכם היא על פי התוצאות שהיא השיגה, אך לא רק. כלומר, אם יש לכם מסעדה למכירת המבורגרים ומומחה בנה עבורכם אתר אינטרנט אטרקטיבי במיוחד וכעת אתם מעוניינים לבחור חברה לקידום אתרים שתוביל את האתר שלכם למעלה הרשימה של תוצאות החיפוש של גוגל, קרוב לוודאי שתבררו מי הן המסעדות להמבורגרים באזור שלכם שנמצאות במקומות הראשונים בגוגל, מי מקדם להם את האתר ובהתאם תבחרו את מקדם האתר שלכם, נכון? לא נכון! חברת קידום אתרים לעולם לא תבגוד בערכים שלה ובלקוחותיה. חברה שמקדמת עסק לממכר המבורגרים באותה העיר בה ממוקם העסק שלכם, לא תהיה מעוניינת לקדם גם את האתר שלכם, זהו ניגוד אינטרסים טהור ובגידה בלקוחותיה. בנוסף, אמנם כיום אותה המבורגרייה במקום הראשון, אך מאין אתם יודעים שאותה תוצאה תישמר גם יום אחרי, שבוע אחרי וכן הלאה? כל אלו מובילים אותנו לכך שבחירת חברה לקידום אתרים תיעשה לאחר בדיקה של מספר פרמטרים חשובים ולא רק תוצאה מוצלחת אחת.
חברה לקידום אתרים – בדיקה ובחירה
בחירת חברה לקידום אתרים תמיד צריכה לערב את הבדיקות המקדימות הבאות וקבלת החלטות לגבי הנושאים הבאים:
- תקציב- כל אחד צריך להחליט מהו התקציב אותו הוא מייעד לקידום אתר האינטרנט שלו. החלטה זו יכולה להשפיע הצורה משמעותית על הבחירה. למעשה, זהו אחד הנתונים הראשונים אותם יש לברר עם אותה חברה לקידום אתרים. האם היא יכולה לתפור ללקוח 'חליפת קידום בהתאם לתקציב' או שמא מדובר על מחירון קבוע.
- חוק- חשוב לוודא שהחברה בה אתם בוחרים היא חברה חוקית שיכולה להציג בפניכם רישיון עסק וכל הסכם איתה מגובה בחוזה משפטי/הצהרה משפטית וכמובן שהחברה מספקת קבלות וחשבוניות על כל תשלום אותו היא מקבלת מהלקוח.
- התאמה- חשוב לוודא שהחברה אכן מציע שירות קידום אתרים שמתאים לכם. יש חברות שעובדות רק עם הסקטור העסקי ואילו אחרות מספקות שירותים רק למגזר הפרטי. חשוב לבחור בחברה שמציעה את השירות המתאים ביותר לצרכים שלכם.
- סוג- יש לברר מהו סוג הקידום אותו מבצעת החברה. אם אתם מעוניינים בקידום איכותי ויכולים להמתין תקופה ארוכה לתוצאות, בחרו בחברה שמציעה בקידום אורגני, אם אתם מעוניינים לראות תוצאות כאן ועכשיו, בחרו בחברה שמומחית בכל הקשור אל קידום ממומן.
לסיכום, חברה לקידום אתרים צריכה להיבחר בהתאמה לתקציב הלקוח וסוג האתר אותו היא תקדם. בנוסף, היא צריכה להיבחר בהתאם למוניטין שלה, ללקוחותיה ולאמינות המקצועית שלה ברחבי הרשת.