מחזיקים באתר וורדפרס? רוצים לקדם ולהוביל את אתרכם למקום לו הוא ראוי בתוצאות הדירוג של גוגל ומנועי חיפוש אחרים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נחשוף בפניכם כיצד ניתן לפעול למטרות קידום אתרי וורדפרס בשלושה צעדים…קצב הקידום תלוי במיומנויות המקצועיות העומדות לרשות החברה המקדמת.

מספר מילים מקדימות על אתרי וורדפרסקידום אתרי וורדפרס בשלושה צעדים!

אתרי וורדפרס המבוססים על מערכת וורדפרס לניהול תוכן ברשת האינטרנט, מהווים כיום כשליש מאתרי האינטרנט המצויים במרחבי הרשת. אתרים אלו מתאפיינים במערכת ניהול תוכן דינמית אותה ניתן לעדכן בכל רגע נתון באמצעות הוספת תוספים חדישים, סליידרים, מצגות וידאו וסטילס ועוד מגוון רחב של אפשרויות תוכן הייחודיות למערכות וורדפרס.

צעד ראשון לקידום

צעד ראשון (והכרחי) למטרות קידום אתרי וורדפרס כולל בתוכו פעולת התאמה רספונסיביות של האתר לסביבת המובייל. כיום, בעידן בו כמחצית מפעולות הגלישה ברשת מתבצעות באמצעות הסמארטפונים בהם אוחזים כל אחד ואחת מהלקוחות שלכם, אין כל סיבה שלא תעמידו לרשותכם אתר מותאם לסביבת המובייל.

צעד שני לקידום

הצעד השני למטרות קידום אתרי וורדפרס הוא באמצעות מה שמכונה הוספת תוספי קידום לבסיס הנתונים של האתר. פעולה זו מאפשרת לבעלי האתר לבחון באופן תמידי ודינמי את הרגלי הגלישה של קהל הגולשים באתר, ובהתאם לכך לבצע פעולות קידום מבוססי מידע.

צעד שלישי לקידום

הצעד האחרון למטרות קידום אתרי וורדפרס הוא הזנת האתר בתכנים שיווקיים מבוססי קידום, וזאת באמצעות התאמת קוד האתר לצרכי הקידום השונים. השילוב בין התאמת קוד האתר לצרכי החיפוש במנועי החיפוש המובילים לבין תוכן איכותי, מקורי ורלוונטי לתחום בו עוסק האתר, מבטיח גם לכם קידום טבעי של האתר במנועי החיפוש.

קידום אתרי וורדפרס

הליך קידומי לאתרי אינטרנט המבוססים על מערכות וורדפרס, הינו הליך מקצועי אותו מומלץ ליישם אך ורק באמצעות חברות מנוסות ומיומנות לקידום אתרים עם התמחות נקודתית ומורחבת בכל הנוגע לעולמות הקידום של אתרי הוורדפרס. חברות אלו יספקו גם לכם את תוצאות הקידום המטיבות ביותר בזמן הקצר ביותר, ויאפשרו לכל אחד ואחת מבעלי אתרי הוורדפרס שביניכם להוביל את אתריהם למקום לו הוא ראוי בראש תוצאות הדירוג במנועי החיפוש.

אנחנו ב-UPUGO, חברת קידום אתרים המתמחה בין היתר בהליכי קידום אתרי וורדפרס, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים המיועדים לצרכי קידום האתר במרחבי הרשת. פעולות הקידום שלנו מבוססות על שלושת הצעדים המופיעים לעיל ועל טכניקות קידום נוספות אותן אנו מעדיפים לשמור (בשלב זה) בינינו לבין עצמנו…