כתיבת תוכן לאתרים – כתיבה לסלולרי
בשנים האחרונות ניתן לראות שעם ישראל "ממוקם" במכשירים המלבניים הקטנים ונוסע איתם לכל מקום. כלומר, רוב האנשים בישראל הם בעליהם הגאים של מכשיר סלולרי ו-"מבלים" את רוב זמנם בהתעסקות במכשיר זה. בנימת 'האני המאשים' נפתח את המאמר ונסביר מהו הקשר בין כתיבת תוכן לאתרים לבין מכשיר הפלאפון שלכם וקידום.
מכשיר טלפון סלולארי- אתכם בכל מקום
מכשיר הפלאפון נייד ולכן אנשים לוקחים אותו לכל מקום. הם מצליחים לתקשר ביניהם באמצעותו גם בעת ישיבות, עבודה ולימודים וזאת באמצעות אפליקציות שונות, כמו למשל אפליקציית הוואטס אפ הידועה ושימוש בשליחת הודעות טקסט רגילות. הטלפון תמיד מחובר לרשת האינטרנט ורוב הזמן אנשים גולשים באתרי אינטרנט שונים. אנשים מצליחים לסגור עסקאות ולרכוש כל מיני מוצרים או שירותים באמצעות אתרי אינטרנט סלולאריים או אתרים מותאמים לסלולאר. אלו הם רק חלק מהדברים שניתן לומר על יחסי האדם ומכשיר הסלולר שלו. נכון להיום רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד למטרות שונות בכל שעות היום, לעיתים יותר ממחשב או מאמצעי תקשורת אחרים. לכן, חברות רבות שוכרת את שירותיהם של בוני אתרים סלולאריים, מקדמי אתרי סלולאר ואנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום כתיבת תוכן לאתרים סלולריים.
כתיבת תוכן לאתרים- מתחברים לסלולר
אנשים רבים מחפשים מידע וקונים מוצרים שונים באינטרנט באמצעות המכשיר הסלולארי שלהם. כל אלו הובילו חברות רבות לפנות אל אנשי מקצוע בתחום האינטרנט בבקשה שבצד אתר האינטרנט הקיים יבנה עבורם גם אתר אינטרנט סלולרי שיותאם בצורה מושלמת למשתמש. כתיבת תוכן לאתרים סלולריים שונה מכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט רגילים. באתר סלולארי חייבים לקחת בחשבון שההחלטה של הגולש אם לקנות באתר זה או אחר מהירה מאוד ולכן חשוב מאוד לכתוב טקסט קופי אטרקטיבי שיצליח לסקרן אותו ולהשאיר אותו באתר הלקוח. בנוסף, כיוון שהמסך קטן יותר וברוב אתרי האינטרנט שמים דגש גם על האלמנט הוויזואלי, ברוב אתרי האינטרנט יופיע מלל מצומצם ביותר וממוקד ביותר. הטקסט יהיה שיווקי ויניע את המשתמש לפעולה.
כתיבת תוכן ושיתוף פעולה
יש כותבי תוכן רבים ולכן יש לבחור בקפידה את הכותב המתאים לכם. יש כותבים שמהוקצעים בכתיבת תוכן להפצה/קידום ואילו אחרים מומחים בכתיבת דפים מרכזיים לאתרי האינטרנט. יש כותבים ששולטים במספר סגנונות כתיבה ויש כאלו שמוכנים לספק שירות רק בסגנון כתיבה אחד. בעת בחירת כותב תוכן חשוב לוודא את הדברים הבאים:
- שיתוף פעולה- יש לוודא שמקדם האתרים שלכם מכיר את כותב התכנים ויכול לעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא. זהו אחד הכללים הראשונים שיובילו להצלחה של אתר האינטרנט שלכם.
- יעד- חשוב לברר מהו הניסיון של הכותב. האם מדובר על אדם שכתב כבר לאתר סלולארי. תמיד יש לבחור במקצוען בעל ניסיון בסוג האתר בו אתם מעוניינים.
- המלצות- כותב תכנים שיכול להציג בפני הלקוח המלצות ממקדמי אתרים ובעלי אתרים הוא האדם המתאים לעבודה.