קידום אתרים מקצועי – שואפים לרווחים

לא קל לשרוד במציאות הכלכלית של מדינת ישראל ועסקים רבים בוחרים לתלות שלט 'סגור' לאחר כחמש שנים ולצאת לדרך חדשה כשכירים. לעומת זאת, עסקים אחרים גילו את נפלאות האינטרנט ומחליטים על 'תוכנית לשיקום העסק' על ידי כניסה לעולם האינטרנטי ובחירת איש מקצוע שיבצע עבורם קידום אתרים מקצועי.

דלת נסגרת – אתר נפתח

אם בעבר, נסלל שביל אחד לכל העסקים והוא כלל רעיון טוב, קו מוצרים או שירותים, השכרת מקום למכירת אותם מוצרים והשכרת שירותי קידום אתרים מקצועיכוח אדם שכוללים מזכירה, סוכן מכירות, מוכרת ועוד. כיום, המצב שונה. נכון להיום יש מספר אפשרויות:

  • המסלול הקלאסי- אותו מסלול אותו תיארנו.
  • המסלול המתקדם- מסלול של חנות וירטואלית באינטרנט.
  • המסלול המשולב- מקום פיזי ואתר וירטואלי.

אם מדובר על בעל עסק שלא ידע כיצד לשווק את העסק ומוצריו בצורה הנכונה ולכן נקלע לקשיים, יש אפשרות להציע לו בנייה של אתר אינטרנט תדמיתי וחנות וירטואלית שמהווה מערכת אוטומטית בה יימכרו כל המוצרים והשירותים של העסק. כאן, מי שיבצע את עבודת השיווק יהיה אותו מומחה בתחום קידום אתרים. אם מדובר על עסק מצליח שמעוניין להכפיל ואף לשלש את הרווחים שלו, יש אפשרות להציע לו בנייה של אתר אינטרנט מסוג חנות וירטואלית או אתר תדמיתי. כך או כך חשוב להבין שכיום כל חברה שנחשבת רצינית צריכה להיות בעלת חותם בעולם הווירטואלי וזאת באמצעות אתר אינטרנט שמקודם בצורה מקצועית במנוע החיפוש של גוגל ונחשף לקהל גדול של גולשים.

קידום אתרים לעומת מכירות שטח

קידום אתרים ומכירות שטח אינם מושגים שסותרים אחד את השני. הם פשוט מתפקדים ברבדים אחרים של החיים. מקדמי אתרים פעולים במישור הווירטואלי של אתרי האינטרנט ועבודתן היא לקדם את האתר למקום מכובד בפלט תוצאות מנוע החיפוש האינטרנטי. תחום מכירות השטח פועל במישור הפיזי. אנשי המכירות מגיעים אל הלקוחות או שהלקוחות מגיעים פיזית אליהם ושם מתבצעת הסגירה של המכירה. נכון לשנת 2014 שילוב של השניים והשכרת אנשי מקצוע מומחים בתחומם יבטיחו לאותו עסק גידול ברווחים וחשיפה בעולם הווירטואלי והעסקי פיזי. ההבדל העיקרי בין קידום של אתרים לבין מכירות שטח הוא שנכון לשנים האחרונות, עסק יכול להתקיים ולהצליח גם אם הוא ווירטואלי (כלומר, מנוהל רק באינטרנט), מכירות שטח לעומת זאת מחייבים אתר אינטרנט תדמיתי וזאת על מנת להראות שמדובר על חברה רצינית אודותיה ניתן לקרוא באינטרנט.

לסיכום, מקדם אתרים הוא מקדם המכירות של העסק שלכם ברחבי האינטרנט. הוא זה שידאג שהאתר יותאם לקידום כבר בשלבי הבנייה שלו, הוא זה שידאג למפת אתר, תגיות חשובות ועדכונים בכל הקשור אל עולם קידום האתרים. הוא זה שידאג להכנסת תכנים איכותיים שמתאימים לכללי הקידום, החלפת קישורים, טעינה מהירה, מסעות פרסום, הפצה של מאמרים מקצועיים שיעזרו לקהל הגולשים להכיר את החברה שלכם ועוד.