אם אתם תוהים למה לקדם את האתר שלכם כאשר אתם יכולים לפרסם אותו במדיה החברתית ובמקומות אחרים ברשת, התשובה תהיה על מנת שתוכלו לחשוף את האתר בפני כמה שיותר אנשים ועל ידי כך לזכות בלקוחות חדשים שיכולים להפוך בבוא הזמן ללקוחות קבועים שיגדילו את הכנסות העסק. במאמר זה נסביר מדוע קידום אתר אינטרנט כה חשובה.

למה לקדם את האתר?

אם אתם שואלים את עצמכם למה לקדם את האתר שהרי קידום אתרים עולה הרבה כסף מדי חודש, התשובה פשוטה. אם אתם מעוניינים להתחיל ולהרוויח כסף תצטרכו להוציא כסף על פעולות שיעזרו לחשוף את אתר האינטרנט של העסק שלכם לכמה שיותר גולשים. אם יש לכם אתר אינטרנט ואינכם מקדמים אותו, אל תתפלאו מדוע לא מגיעים אליכם אנשים דרך האתר אך לטכנאי מיזוג אוויר אחרים אותם אתם מכירים מגיעים לקוחות והרבה. אנחנו חיים בעולם תחרותי מאוד ויש חברות ועסקים רבים שמתמודדים על למה לקדם את האתראותה משבצת. אם תקופת הקיץ הגיעה וכמות הטלפונים והפניות שלכם באמצעות אתר האינטרנט דלילה, קרוב לוודאי שאין מספיק חשיפה לאתר אינטרנט שלכם, הוא אינו מדורג במקום גבוה בפלט התוצאות של גוגל ולכן אנשים אינם מודעים לכך שאתם קיימים באינטרנט. מסיבה זו חשוב לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים שמומחית בתחום ויכולה להציג לכם תוצאות מוצלחות של לקוחותיה.

ממומן ואורגני – מה עדיף?

לאחר שהבנתם שאנחנו חיים בעולם תחרותי ועל מנת שהעסק שלכם יזכה לאותה תהודה שתביא לכם את ההכנסה הרצויה תצטרכו לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי, מגיעה השאלה הבאה: 'למה לי לקדם את האתר בשיטה האורגנית ולא בשיטת הקידום הממומן וההיפך'. בכדי לענות על תשובה זו חשוב להבין מה היתרונות של קידום אורגני אל מול קידום ממומן ולהיפך:

  • קידום ממומן- קידום באמצעות מודעת פרסום שמופיעה בעת חיפוש מילות מפתח שקשורות אל תחום העסק שלכם. מקדם האתרים שלכם הוא זה שיקבע מה מילות המפתח המשתלמות ביותר להוסיף למודעה. היתרונות של קידום ממומן הוא בכך שמדובר על פרסום ממוקד מאוד בו אתם (או ליתר דיוק מקדם האתרים שלכם) בוחרים את הביטויים הרלוונטיים, היכן תופיע המודעה ומה יהיה הנוסח שלה. יש אפשרות לבדוק האם המודעה שפרסמתם אכן כדאית לכם, החשיפה מקסימאלית, אתם אלו שתחליט כמה להשקיע עבור הפרסום הממומן, מתי תעלו את המודעה והמודעה תמיד תעלה תוך פרק זמן קצר מאוד.
  • קידום אורגני- מגדיל את החשיפה לעסק שלכם, רוב הגולשים מעדיף לבחור בעסק שאינו ממומן, לא צריך לשלם לגוגל על מנת להופיע בדף הראשון או בכל דף אחר, הכל נעשה על ידי פעולות של קידום אורגני והתוצאות של הקידום האורגני נשארות לטווח הארוך.

לסיכום, כעת אם אתם שומעים מישהו שואל למה לקדם את האתר, יש לכם את כל התשובות ההגיוניות ביותר לספק לו.