חברת גוגל המפעילה את מנוע החיפוש הגדול, החשוב והמוביל ביותר ברשת האינטרנט (ובחיינו בכלל), ביצעה במהלך שנת 2012 עדכון משמעותי המשפיע מאז ועד היום על תחום הקידום. עדכון זה זכה לכינוי: פנדה והוא עוסק בעיקר באיכויות התוכן המוזן באתרי האינטרנט השונים. עדכון הפנדה נועד בראש ובראשונה למנוע מאתרי אינטרנט לעשות שימוש בתוכן משוכפל או בתוכן אשר איננו מעניק ערך מוסף לציבור הגולשים.

מיום עדכון הפנדה בשנת 2012 ועד היום, בוצעו על ידי גוגל מספר עדכונים נוספים המחייבים את בעלי האתרים ואנשי הקידום הפועלים מטעמם, להפקיד על איכויות התוכן המוצג לקהל הגולשים באתר. כפועל יוצא מכך, הליכי קידום אתרים המיועדים לשיפור דירוגי המיקום במנוע החיפוש של גוגל, חייבים להיתמך על ידי תכנים איכותיים המוצבים באתר המוקדם.

תוכן איכותי – כיצד מייצרים אותו?

תוכן איכותי לאתרי אינטרנט הוא בראש ובראשונה תוכן אינפורמטיבי המעניק ערך מוסף לגולש. מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה מצאו כי תוכן איכותי מותיר את הגולש לזמן גלישה ממושך יותר באתר, וזאת מכיוון שהוא מוצא בתכנים השונים המופיעים באתר ערך מוסף לנושא אותו הוא חיפש.קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי

כיום, רוב חברות הקידום המקצועיות והמובילות ביותר בישראל, מעמידות לרשות לקוחותיהן, פתרון מקצועי גם בתחום התוכן. ברוב המקרים, חברות הקידום שוכרות את שירותיהם של כותבי תוכן מנוסים ומקצועיים, ובהתאם לצרכי הקידום הן מכתיבות לכותב התוכן את מטרות הכתיבה, אופי ניסוח התוכן, היקף המילים הנדרש וכדומה.

קידום אתרים המיושם על ידי חברות קידום המעניקות לכם שירותי תוכן איכותי כחלק מחבילת הקידום, מצליחות ברוב המקרים לקדם את אתרי לקוחותיהם באופן יעיל וממוקד יותר, וזאת תוך כדי מעורבות הולכת וגדלה של חברת הקידום בתכנים המוזנים באתר הלקוח המעוניין בקידום.

שילוב תכנים איכותיים באתר- כיצד?

על מנת לספק לקהל הגולשים שלכם ערך מוסף בכל פעם שהם מבצעים כניסה לאתרכם, מומלץ להזין את אתר האינטרנט שלכם בתכנים איכותיים, ממוקדים ורלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים. תכנים אלו אינם חייבים להיות כמותיים, כלומר, כמות בלתי נגמרת 港股开户 של כתבות ומילים באתר, אך הם חייבים להיות איכותיים, כלומר, ענייניים, מקצועיים וכאלו המנוסחים היטב. לצורך הכתיבה, אנו ממליצים לכם לבחון את איכויות הטקסט ונושאי הכתיבה המצויים באתרי האינטרנט של המתחרים הישירים והעקיפים שלכם.

הקפדה יתרה על הצבת תכנים איכותיים באתר לצד פעולות קידום יצירתיות באמצעות חברות קידום מובילות, תאפשר גם לכם ליהנות מדירוגים גבוהים יותר במנוע החיפוש המוביל ותבטיח את הימצאותכם בדירוג הגבוה לאורך זמן.