עסקים קטנים ואנשים פרטיים רבים בוחרים לבנות את אתר האינטרנט שלהם על פלטפורמת הוורדפרס הידועה וזאת משום יתרונותיה הרבים. במאמר זה נסביר לקוראים אודות כל הקשור אל בנייה של אתר וורדפרס ושירות קידום אתר וורדפרס, חלק הכרחי מבנייתו של כל אתר אינטרנט.

בניית אתר וורדפרס – מה זה אומר

בניית אתר וורדפרס יכולה להיעשות על ידכם באופן עצמאי או על ידי מומחה בעל ניסיון והתמחות ספציפית בכל הקשור אל בניית אתרי וורדפרס ושירותי קידום אתר וורדפרס.  בנייה של אתר על פלטפורמה זו תמיד תהיה מורכבת מהדברים הבאים:

  • התקנה- התקנה של האתר שלכם במחשב
  • עיצוב- בחירה של טמפלט / תבנית עיצוב שמתאימה לאתר האינטרנט שלכם
  • תפריטים- החלטה על כל התפריטים והתוספות בהם אתם מעוניינים באתר.
  • תכנים- הכנסה של כל התכנים בהם אתם מעוניינים לאתר האינטרנט שלכם. חשוב לדעת שבונה האתרים אינו אחראי לספק לכם תכנים. יש אנשי מקצוע רבים שיכולים להפגיש אתכם עם כותבי תכנים מוכשרים או להציע לכם תכנים במחירים מוזלים, אך האחראיות היא שלכם.
  • תוספות- הכנסה של תוספות לאתר שלכם, אם מדובר על תוספות של לוח שנה, לוח אירועים, חיבור לרשת הפייסבוק ועוד. הדברים יבחרו בהתאם לאפיון מקדים עם הלקוח.

בנייה של אתר – עצמאית או מקצוען

בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר אנשים פונים אל מומחים בכל הקשור אל בניית אתרי וורדפרס וקידומם וזאת למרות שמדובר על פלטפורמה ידידותית למשתמש בה רוב האנשים יכולים להחליט על תבנית העיצוב בה הם מעוניינים לאתר שלהם ועוד. הסיבה לכך היא שקיים הבדל משמעותי בין ניסיון לבנות אתר וורדפרס לבד לבין בחירת איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין מוצלח לבניית אתרים אלו. בנוסף, יש לקחת בחשבון את כל הקשור אל בניית אתר בהתאם לכלל קידום אתר וורדפרס וזאת על מנת שהאתר שלכם יוכל לעמוד בתחרות אל מול האתרים האחרים "ולככב" בדירוג גבוה. מומחה בבניית אתרי וורדפרס וקידומם יוכל לבנות עבורכם אתר אינטרנט תדמיתי מרשים שיענה על כל הצרכים של העסק שלכם. בונה אתרים יבצע אפיון מקדים, התאמה של אתר האינטרנט לכל הצרכים של העסק, יבחר את התבנית האידאלית לעסק ובעת הבנייה ולאחריה ישים דגש על כל הקשור אל קידום אתר וורדפרס.

קידום אתר וורדפרס

אחד מהדברים החשובים ביותר לגבי כל אתר הוא הקידום שלו. לכן, חשוב מאוד לוודא שהאתר אותו בונים בשבילכם מותאם לקידום במנוע החיפוש של גוגל ובמנועי חיפוש פופולריים נוספים. חשוב להבין שאתר שאינו מתאים לקידום ואינו מקודם על ידי מומחה בתחום הוא אתר שלא יזכה לחשיפה לה הוא זקוק ולכן קרוב לוודאי שלא יבקרו בו גולשים רבים, דבר שיקטין את הסיכויים שלו להצלחה עסקית ותדמיתית. בניית אתר וורדפרס מחייב התאמה מקסימלית – אופטימלית למנוע החיפוש של גוגל, דבר שיכלול עמידה בכל התקנים הנדרשים ואפשרות להגיע למיקום גבוה ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.