קידום אתרים הוא אחד מהשירותים החשובים ביותר בעולם האינטרנטי. כל בעל אתר אינטרנט שמעוניין שהאתר שלו ייחשף לעיני גולשים רבים, חייב לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי. מאמר זה יספק לקוראים את כל המידע החשוב ביותר אודות קידום אתר אינטרנט.

קידום אתר אינטרנט – קידום וירטואלי?

קידום-אתרים מדריך ריווחיותאם אתם תוהים מה זאת אומרת לקדם אתר אינטרנט? כיצד ניתן לקדם משהו שנמצא ברשת הוירטואלית? התשובה היא שהמרחב הווירטואלי הוא עולם ענק בפני עצמו, עם כללים משלו ובדיוק כפי שנוקטים בפעולות קידום של מוצרים ושירותים שונים בעולם האמיתי שלנו (וזאת על מנת לחשוף אותם ולהניע את קהל הצרכנים לקנות אותם), כך גם בעולם האינטרנט. השוני הוא באמצעים בהם משתמשים על מנת לבצע את הקידום ובמקומות בהם מעוניינים להציג את האתר.

קידום – איך עושים את הדברים

קידום אתר אינטרנט נעשה אל מול אתרי אינטרנט אחרים שמתחרים באתר של הלקוח. בעולם האינטרנט כל אדם שמעוניין לקרוא מידע מסוים, לשכור שירותים מסוימים או לקנות מוצר ספציפי יקליד את שם המוצר או התחום שמעניין אותו במנוע חיפוש. יש מנועי חיפוש רבים, אך המנוע הדומיננטי ביותר בשנים האחרונות וזה שרוב האנשים משתמשים בו הוא מנוע החיפוש של חברת גוגל העולמית.  לאחר הקלדת אותה מחרוזת (מושג מפתח) יתקבל פלט תוצאות ובו דפים רבים של כתובות אתרי אינטרנט ודפי אינטרנט רלוונטיים לחיפוש. אתר האינטרנט שלכם יכול להיות בדף הראשון של רשימה זו או בדפים אחרים ופחות מובחנים בפלט. אתר אינטרנט שמופיע בדף הראשון של פלט התוצאות הוא אתר שיזכה לחשיפה גדולה יותר בהשוואה אל אתרים אחרים שנמצאים בדפים אחרים. זוהי המטרה של קידום אתרים, להביא את אתר האינטרנט שלכם על כל המידע שבו, השירותים והמוצרים השונים המוצעים בו לידיעת הגולשים.

קידום אתרים למנוע ולגולש

אנשים רבים סבורים שמקדם אתרים מקצועי הוא אדם שמצליח להוביל את אתר האינטרנט שלהם למקומות הראשונים של פלט התוצאות. סברה זו נכונה בחלקה בלבד. קידום אתר אינטרנט אינו רק קידום במנוע החיפוש. חלק בלתי נפרד מהקידום חייב לכלול גם את כל הקשור אל הגולש. קידום אתר אינטרנט תמיד יכלול פעולות ראשוניות כמו למשל בניית אתר תוך התאמה מלאה לדרישות עכביש הסריקה של גוגל, בניית מפת אתר, טעינה מהירה של דפים, דינאמיות של תכנים, כתיבה איכותית שכוללת מושגי מפתח, ייעול כל הקשור אל חיפוש בתוך אתר האינטרנט ועוד. בנוסף, חשוב מאוד לוודא שהמלל באתר יהיה מעניין, איכותי, יניע לפעולה ותמיד יכלול את מושגי המפתח החשובים בצורה קוהרנטית ולא בצורה טכנית ולא טבעית.

 לסיכום, קידום אתרים מקצועי יבטיח חשיפה של אתר האינטרנט שלכם לכמות גדולה של גולשים. דבר שיוביל לכמות מבקרים גדולה וביצוע פעולות של הזמנת השירות או רכישת מוצרים.